Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Nevşehir Valiliği
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Mevzuat KVKK
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Etik Komisyonu Mikro-Kredi Rapor, Plan ve Programlar Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
°C
1
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcıları
      • Hukuk Müşaviri
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İklim Değişikliği Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Divanı
      • Meclis Üyeleri
      • İhtisas Komisyonları
      • Birlik ve Kurul Üyeleri
      • Meclisin Görevleri
      • Meclis Denetimleri
      • Meclis İletişim
      • Önceki Dönem Meclis
    • İl Encümeni
      • İl Encümeninin Başkanı
      • İl Encümeninin Üyeleri
      • İl Encümenin Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • KVKK
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Etik Komisyonu
    • Mikro-Kredi
    • Rapor, Plan ve Programlar
    • Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
 

Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü

30.06.2025
 
 
Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
İletişim: 0384 215 10 11
Adres: 15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:65 Merkez /Nevşehir
 
MAKİNE İKMAL BAKIM ve ONARIM MÜDÜRLÜĞÜNCE YÜRÜTÜLECEK GÖREVLER
 
  1. Makine İşletme Hizmetleri Bürosu: 
    1. Makine İşletme ve Makine İkmal Talimatlarında yer alan hususlar doğrultusunda iş ve hizmet vasıtalarının ekonomik bir şekilde işletmeciliğini yapma, talimatlarda yer alan hususlara aksatılmadan riayet etmek.
    2. Makinelerin (Dozer, Greyder, Kepçe, Yükleyici, Vinç, Arazöz, Distribitör, Treyler, Traktör, Kamyon, Kamyonet, Pick-up, Otomobil vb. tüm makineler) revizyon ve bakımı yapılarak hazır hale getirmek.
    3. Taşınırın kaybolma, çalınma ve fire gibi herhangi bir nedenle yok olması; yıpranma, kırılma veya bozulma gibi nedenlerle kullanılmaz hale gelmesi veya ekonomik ömrü dolduğundan herhangi bir şekilde hurdaya ayrılmış/ayrılacak makinelerin kayıttan düşüm teklif ve onay tutanaklarını düzenlemek, ayniyat servisince terkini yapılmış/yapılacakların satış ve tasfiyesine ait iş ve işlemleri yapmak, alıcı çıkmaması durumunda Makine Kimya Endüstrisine devretmek.
    4. Kanun gereği hurdaya ayrılması ve İdaremize teslim edilmesi gereken araçların teslim alınarak tasfiyesini sağlamak.
    5. Makine ve araçların randımanlı bir şekilde çalıştırılmalarını sağlamak, ekonomik ömürlerini doldurmuş, çalıştırılması ekonomik olmayan, tamir-bakım gideri yüksek olan makinelerin hizmet dışı bırakılarak terkini cihetine gitmek.
    6. İlgili birimlerden gelen talep ve Makine İşletme Talimatında yer alan hususlar doğrultusunda resmi hizmet amacı ile araç, makine, şoför, operatör, yağcı ve yardımcılarını görevlendirmek.
    7. Hizmet vasıtalarının kullanımında işin durumuna göre, birkaç iş birleştirmek suretiyle araç görevlendirmek, taşıt görev emri tanzim edilmeden hiçbir araç göreve çıkarmamak.
    8. Araç ve makinelerin periyodik bakımları, tamir-bakım kataloğunda belirtildiği şekilde zamanında aksatılmadan yapmak, araç ve makinelerin orijinal durumunu bozacak değişim ve ilaveler (Jant, Lastik, Tampon, Havalı Korna vb.) kesinlikle yapmamak.
    9. Yedek parça taleplerini karşılamak.
    10. Yedek parça kullanımında tasarrufa yönelik olarak küçük onarım ve bakımlarını, daha büyük arızaya sebebiyet verilmeden zamanında yapmak/yaptırmak.
    11. Piyasada tamiri yaptırılan makine ve araçlar için gerekli olan parçaların seçiminin tamirciye bırakılmayıp, doğrudan seçme ve kullanıldığı, takıldığı söylenen parçaların kullanılıp kullanılmadığını titizlikle takip ve tespit etmek.
    12. Yedek parça talep ve ikmali ile ilgili evrak ve kayıtlarını zamanında eksiksiz tanzim etmek.
    13. Serviste bulunan makine ve araçların işinin ehli ve yetkili şoför, operatör, yağcı, yardımcı ve benzeri teknik elemanlar yönetiminde kullanımını sağlamak ve titizlikle kullanılıp kullanılmadığını denetlemek.
    14. İlgili birimlerce hazırlanan plan, proje, yaklaşık maliyet hesapları doğrultusunda yetkili kurullarca yapımına karar verilen iş makinesi araç, gereç vb. konulu alımların ihale iş ve işlemlerini yapmak.
    15. İl Özel İdaresi makine parkına satın alma veya hibe olarak eklenen makine ve ekipmanların ambar kayıtlarının alınması, sicil kartlarının düzenlenmesi ve Demirbaşa kayıtlı bütün taşıt, iş makinesi ve diğer araçların fenni muayene, zorunlu trafik sigortaları ve diğer varsa/yapılacaksa sigorta poliçe vb. iş ve işlemlerinin mevzuata uygun olarak sürelerinde yapmak.
    16. Makine ve ekipmanların yatırım proje uygulamalarından sonra boş zamanlarında âtıl kalmasını önlemek amacıyla diğer kamu veya özel sektör kuruluşlarına hizmet verecek şekilde bedeli karşılığında kiraya verilmesini sağlamak. Ücretlerinin Mali Hizmetler Müdürlüğü ile koordineli olarak İdare hesaplarına yatırılmasını takip etmek.
    17. İl Özel İdaresi envanterinde kayıtlı mevcut taşıt ve makinelerde vuku bulan kazaların, kaza raporlarının ve hasar tespit raporlarının düzenlemek. Olayın öğrenilmesi ile birlikte Hukuk Müşavirliğine bildirmek. Rapor sonucu oluşan hasarın tahsili için gerekli işlemleri yürütmek.
    18. Personel servis araçlarının temini ve kontrol hizmetlerini yürütmek
    19. İdare araçlarının görevlendirme işlemleri ile personel servis araçlarının programını yapmak.
    20. İl Genel Meclis kararına istinaden İdaremizce diğer kamu kurumlarına alınacak olan taşıtların tahsis ve devir işlemlerini yapmak.
    21. Kamu Kurum ve Kuruluşları personel hizmet yönetmeliğine göre ihtiyaç duyulan servis araçlarının kiralanması için 4734 sayılı KİK’na göre ihalesinin yapılması için idari ve teknik şartnamelerini, 4735 sayılı Sözleşme Kanununa göre sözleşmelerini yapmak.
    22. Birime tahsisli araç ve iş makinelerinin sevk ve idaresi ile takibini yapmak.
    23. İdaremize yeni alınan araçların garanti kapsamında takibi ve yetkili servislere bakımını sağlamak.
    24. Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü denetiminde hurda lastik, hurda akü ve atık yağları ilgili kurum ve kuruluşlara teslim etmek.
    25. İdaremiz makine parkında bulunan taşıt ve iş makinelerinin makine maliyet hesaplarını tutmak, maliyet hesaplarına göre taşıt ve iş makinelerinin denetimini yapmak.
    26. İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü tarafından yıkım öncesi mevzuat kapsamında tüm işlemleri tamamlanan ve yıkımı istenen kaçak ve metruk yapıların imkânlar dâhilinde İdarenin iş makinesi ve araçlarıyla yıkımını gerçekleştirmek.
    27. Servisin yazışma iş ve işlemlerinin sistemli olarak dosyalanması, muhafazası, bağlı olunan arşiv hükümlerinin uygulanması, her an denetime/teftişe hazır halde tutulmasını sağlamak.
    28. Yatırım ve iş programlarına bağlı olmak üzere, birimlerden talep edilen makine ve ekipmanlarının sevk ve idaresini E-İçişleri sisteminde bulunan "Makine İkmal Modülü" üzerinden sağlamak.
    29. İdaremizdeki tüm araçların, taşıt takip sisteminden kontrolünü yapmak, firma ile gerekli görüşmeleri yapmak, çıktı raporlarını Genel Sekreterlik Makamına sunmak.
    30. Yıllık yatırım programlarında kullanılmak üzere gerektiğinde makine ekipman kiralanmasını sağlamak. İlgili Müdürlüklerin talebi üzerine araç kiralama işlemlerini yapmak.
    31. Tüm servis araçları ve iş makinelerinin sevk ve idaresini sağlamak.
    32. İdareye ait iş makinelerinin kiraya verilmesine dair her yıl başında ücret tarifesini hazırlamak ve İl Genel Meclisinin onayına sunmak.
    33. Kendi birimine ait tüm hizmetlerin istatistik kayıtlarını tutmak.
    34. Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğünün yıllık bütçe teklifini hazırlamak.
    35. Amirlerin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki birimin görev alanına giren/girebilecek diğer iş ve işlemler ile yazışmaları yapmak.
  1. Atölye Hizmetleri Bürosu
  1. İdareye ait tüm araç, vasıta ve iş makinelerinin yedek parçasını temin ederek keşif, tamir, bakım ve onarım işlerini düzenlemek, yapmak/yaptırmak.
  2. Atölyenin verimliliğini esas alarak, ilgili servisler ve diğer ilgili birimlerle gerekli koordinasyonu kurmak suretiyle yıllık malzeme ihtiyacını tespit etmek ve iş programını yapmak.
  3. İdarenin ihtiyaç duyulan malzeme, alet, makine ve araçların ve bunların yedek parçalarının özelliklerini, miktarını tespit etmek ve satın alınması için teklifte bulunmak.
  4. Tesis, cihaz, tezgâh ve avadanlıklar ile personel kapasitesinden yüksek verimin alınabilmesi için gerekli kontrol ve araştırmaları yapmak, atölyede bulunan ve gelen makine teçhizat ve elektrik donanımını periyodik bakımlarını yaparak işlerin aksamadan yürütülmesini sağlamak.
  5. Yıllık programa alınan işlerde aksaklığı önlemek ve atölyenin normal kapasiteyle çalışmalarını sağlamak için gerekli olan yedek parça ve diğer malzeme ihtiyaçlarını ilgili birimlerle iş birliği yaparak tespit etmek, bu ihtiyaçların teminini sağlamak.
  6. Atölyede yapılacak işlerin önem ve kapasitesine göre mevcut makine, tezgâh, cihaz vb. çalışma konularına daha uygun hale getirilmesi için gerek görülen ek değişiklikler konusunda veya atölyenin geliştirilmesi yönünde çalışmalar yaparak önerilerde bulunmak.
  7. Atölye olanakları ile yapılabilecek onarımlar için ilgili servislerle koordinasyonu sağlayarak gerekli çalışmaları yürütmek, atölyeye gelen her türlü arızanın tamiri, bakımı, denetimi, kontrolü, yönlendirilmesi, dış piyasada yaptırılan işlerin takibi, atölye içerisinde meydana gelebilecek sorunlara zamanında müdahale etmek ve çözüm üretmek, aracın görev yaptığı müdürlüklerle bilgi alışverişi yapmak.
  8. Atölyede çalışan personelin hastalık, mazeret, yıllık izin vs. gibi sürelerin denetimi, izinli olan personelin işlerinin atölyede görevli diğer personelce yürütülmesi ve gerektiğinde dinlendirilmesini sağlamak.
  9. Servise intikal eden işlerin süresinde ve projesine uygun olarak yapılmasını veya yaptırılmasını, iş durumunun tezgâh kapasitesine göre ayarlanıp, iş akışının verimli bir şekilde yürütülmesini ve ekonomik bir şekilde tamamlanmasını sağlamak.
  10. Sipariş emrine (Arıza Formuna) göre atölyede tamiratı yapılması istenen makinelere iş emri açmak, açılan iş emirlerine göre yıllık atölye maliyet hesaplarını yapmak.
  11. Atölye işletme talimatında belirtilen atölyede kullanılması gereken formların eksiksiz olarak kullanımını sağlamak. (İş dağıtım fişi, günlük işçilik fişi, atölye aylık takip çalışma cetveli, malzeme takip fişi, makine tamir kartı, iş emri vs.)
  12. Tüm teşkilatta bulunan ve revizyon amacıyla gönderilen her türlü araç, gereç, makine, teçhizat, ölçü ve tartı aletleri ile cihazların arıza nedenlerini araştırmak, bakım ve onarımlarının imkanlar ölçüsünde yapılmasını sağlamak.
  13. Atölyenin yıllık bakım ve onarım programını hazırlamak, program çerçevesinde gerekli yedek parça ve malzemeyi tespit ederek yürürlükteki mevzuat hükümlerine göre teminini sağlamak, servis emrine görevli elemanlarca her türlü atölye iş ve işlemlerini yapmak.
  14. Atölyede yapılamayan teknik işlerin, piyasada yaptırılması için inceleme ve araştırma yapmak, gerektiğinde teknik şartname düzenlemek ve bunları mevcut mevzuat hükümleri doğrultusunda piyasada yaptırılmasını sağlamak.
  15. Atölyede imal veya tamir edilen malzemenin imkanlar dahilinde ve en ekonomik şekilde mevcut araçlardan yararlanılarak ilgili şantiyelere sevkinin sağlanması yönünde gerekli tedbirleri almak.
  16. İdaremiz makine parkında bulunan taşıt ve iş makinelerinin arazide çalışma şartlarını kontrol etmek, seyyar tamir ekipleri tarafından arıza, bakım ve onarımlarını yapmak.
  17. İş ve İş Güvenliği konusunda tespit edilen kurallara uyulmasını, bunlarla ilgili kontrol edilecek cihaz ve makinelerin kontrollerinin zamanında yapılmasını ve belgelerinin düzenlenmesini sağlamak, konuyla ilgili gerekli tedbirleri almak.
  18. Trafik kazalarına ve oluşabilecek iş kazalarına karşı doğabilecek sorumluluklar ve yapılması gerekenler hakkında yürürlükteki mevzuatlar gereği yapılacak iş ve işlemleri görevli personele aktarmak, denetlemek. Uyarılara ve tebliğlere aykırı davranışta bulunan personeli gerekli disiplin işlemleri yapılmak üzere İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne bildirmek. 
  19. Atölye imkânları ile üretilen taşınırların iş emirleri kapatıldıktan ve maliyet hesabı yapıldıktan sonra taşınır işlem fişinin düzenlenmesi, giriş kaydının yapılması için ilgili taşınır kayıt kontrol yetkilisine teslim edilmesini sağlamak.
  20. Yedek parça talep ve ikmali ile ilgili evrak ve kayıtlarını zamanında eksiksiz tanzim etmek.
  21. İşlerin zamanında, etkili, verimli ve ekonomik olarak gerçekleştirilmesi konusunda tedbirler almak.
  22. Birimin hizmet ve görev alanına giren programların hedef yılı içerisinde tamamlanabilmesi için gerekli çalışmaları yapmak ve denetimi gerçekleştirmek.
  23. Müdürlüğün çalışmaları, faaliyet ve hizmet alanı ile ilgili, stratejik plan doğrultusunda aylık ve yıllık raporlarını hazırlamak ve ilgili makama sunmak.
  24. İlgili birim ve servislerle görev alanına giren konuların iş ve işlemlerinde koordineli çalışmak.
  25. Servisin yazışma iş ve işlemlerinin sistemli olarak dosyalanması, muhafazası, bağlı olunan arşiv hükümlerinin uygulanması, her an denetime/teftişe hazır halde tutulmasını sağlamak.
  26. Kendi birimine ait tüm hizmetlerin istatistik kayıtlarını tutmak.
  27. Amirlerin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki birimin görev alanına giren/girebilecek diğer işlemleri ve yazışmaları yapmak.
  1. İkmal Hizmetleri Bürosu
      1. Müdürlüğe bağlı ambarların sevk ve idaresini sağlamak.
      2. Harcama birimince edinilen taşınırlardan muayene ve kabulü yapılanları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak, doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları, sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza etmek.
      3. Muayene ve kabul işlemi hemen yapılmayan taşınırları kontrol ederek teslim almak, bunların kesin kabulü yapılmadan kullanıma verilmesini önlemek.
      4. E-İçişleri sisteminde bulunan Taşınır Mal Yönetmeliği Modülünde, makine ve araçların giriş ve çıkışına ilişkin taşınır işlem fişlerinin kaydını yapmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve taşınır yönetim hesap cetvellerini konsolide görevlisine göndermek.
      5. Kayıtlarını tuttuğu taşınırların yönetim hesabını hazırlamak ve harcama yetkilisine sunmak.
      6. Tüketime veya kullanıma verilmesi uygun görülen taşınırları ilgililere teslim etmek.
      7. Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya vb. tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak ve alınmasını sağlamak.
      8. Ambarda çalınma veya olağanüstü nedenlerden dolayı meydana gelen azalmaları harcama yetkilisine bildirmek.
      9. Ambar sayımını ve stok kontrolünü yapmak, harcama yetkilisince belirlenen asgari stok seviyesinin altına düşen taşınırları harcama yetkilisine bildirmek.
      10. Teşkilatımız makine parkına satın alma veya hibe olarak eklenen makine ve ekipmanların ambar kayıtlarının alınması, sicil kartlarının düzenlenmek.
      11. Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerde kontrol etmek, sayımlarını yapmak ve yaptırmak.
      12. Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasının yapılmasına yardımcı olmak.
      13. Kurum hizmetlerinin yerine getirilmesinde kullanılacak malzeme, alet, makine ile araçların ve bunların yedek parçalarının özelliklerini, miktarlarını tespit etmek, satın alınması için teklifte bulunmak, gerektiğinde satın alınma işlemlerini yürütmek.
      14. İdaremiz ihtiyacı olan taşıt ve iş makinelerinin DMO aracılığıyla veya ihale suretiyle alımını yapmak.  
      15. İlgili birimlerce hazırlanan ambar servisi ve benzer konulu plan, proje yaklaşık maliyet hesapları doğrultusunda yetkili kurullarca yapımına karar verilenlerin ihale iş ve işlemlerini yapmak.
      16. Akaryakıt ve yağ ikmal istasyonuna gelen yakıtın tanzim ve takibini sağlamak, istasyonda görevli personeli sevk ve idare etmek, ihtiyaç olan malzemelerin temini ve bu işlere ait belgelerin takibini sağlamak.
      17. Araç parkında kayıtlı araçların ve diğer tür yakıt kullanımını gerektiren mekân ve makinelerin Akaryakıt İkmal İstasyonundan yakıt ihtiyaçlarına ikmal etme, ihtiyaç kadar stokları hazır bulundurma, ayrıca araziye veya istasyon dışına nakledilecek akaryakıt evsafı için akaryakıt nakil aracını hazır bulundurmak.
      18. Yağ, su, hava, mazot vb. filtrelerin değişimi; motor, şanzıman, diferansiyel, damper ve diğer muhtelif yağların değiştirilmesi, yağlaması, haftalık periyodik bakımlarının yapılması vb. yağ bakım ikmali, yıkama ve temizlik işleri yapmak ve bu ölçüde uygun miktarda stokları hazır bulundurmak.
      19. İdareye ait tüm araç, vasıta ve iş makinalarının ihtiyacı olan yıllık akaryakıt, madeni yağ, kalyak vb. ihtiyaçları (lastik, akü, uç, bıçak vs.) tespit etmek, ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda satın alma, ihale iş ve işlemlerini yapmak, servis emrine görevli elemanlarca her türlü yakıt ikmal iş ve işlemlerini yapmak.
      20. Servisin görev alanı ile ilgili akaryakıt, yağ, kalyak vb. yakıtların malzemenin tartı, teslim alma ve muayene kabul komisyonlarında yer almak, gerekli tahlil ve analizleri yapmak ve/veya yaptırmak.
      21. Yakıt ikmal istasyonu sayaçlarının tamir, bakım, ölçü ve ayarlarının ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda belirli süre ve periyotlarla yapmak/yaptırmak.
      22. Teslim alınan akaryakıtın kanun ve genelgeler doğrultusunda ulusal marker kontrolünü yapmak.
      23. Kaçak Petrolün Tespit ve Tasfiyesine Dair Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik doğrultusunda gerekli iş ve işlemleri yapmak.
      24. İlgili birim ve servislerle görev alanına giren konuların iş ve işlemlerinde koordineli çalışmak.
      25. Görev alanı ile ilgili teknik konularda danışmanlık yapmak, rapor hazırlamak.
      26. Servisin yazışma iş ve işlemlerinin sistemli olarak dosyalanması, muhafazası, bağlı olunan arşiv hükümlerinin uygulanması, her an denetime/teftişe hazır halde tutulmasını sağlamak.
      27. Birimin göreviyle ilgili konularda 5302 Sayılı Kanunun 64.maddesine göre yapılacak protokol kapsamındaki iş ve işlemleri yürütmek.
      28. Birimin iş ve işlemleri gereği veya mevzuattan doğan ve İl Özel İdaresi adına tahsil edilmesi gereken her türlü alacağın tahsilatlarını takip etmek, ilgili dosyasında izlemek, vadesinde ödenmeyen alacakların yasal yollardan takip ve tahsili için Mali Hizmetler Müdürlüğüne veya Hukuk Müşavirliğine bildirmek.
      29. 6360 sayılı Kanun’un geçici 2 inci maddesi gereği nüfusu 2000’nin altında kalan ve köye dönüşmesi sonucu kapatılan belediyelerin kayıtlarında bulunan taşıtların paylaştırma komisyonu kararları doğrultusunda devir teslim işlemlerini yapmak.
      30. Kendi birimine ait tüm hizmetlerin istatistik kayıtlarını tutmak.
      31. Amirlerin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki birimin görev alanına giren/girebilecek ilgili diğer işlemleri ve yazışmaları yapmak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • KAP-HİP
  • BELEDİYE
  • KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ
  • ÜNİVERSİTE
  • E-İÇİŞLERİ
  • ETİK KURULU
  • ARABULUCUK KOMİSYONU
  • KVKK
15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:65 Nevsehir
(0384) 215 10 11-Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız